Minőségpolitikánk

Egyedi, hatékony és szakszerű képzéseket, szolgáltatásokat nyújtunk, folyamatosan szem előtt tartva a következő minőségpolitikai szempontokat:

  • Szolgáltatásaink első lépéseként az egyéni tudásszint-felmérés, a részletes igényfeltárás és szervezeti diagnózis formájában reális képet alakítunk ki ügyfeleink aktuális állapotáról és céljairól. Erre alapozva az ügyfél igényeinek és elvárásainak, illetve saját szakmai kompetenciánknak egyaránt megfelelő kiindulási szerződést kötünk.
  • A fejlesztési-képzési folyamatba bevont tanácsadókat, oktatókat körültekintően, kizárólag szakmai alapon választjuk meg annak érdekében, hogy a kiváló minőség valóban garantálható legyen.
  • Munkatársaink kötelezően betartják rögzített folyamatleírásainkat, kidolgozott szakmai alapelveinket, alkalmazzák azt a jelentős tudást és tapasztalatot, amely tudásmenedzsment rendszerünkben felhalmozódott.
  • Felnőttképzési intézményünket a jogszabályi környezetnek megfelelően működtetjük.

A tréningek, képzések folyamata:

Minőségpolitikai nyilatkozatunk az ikonra kattintva letölthető

Ügyfélszolgálat:
Cím: 1125 Budapest, Bimbó út 5.
Telefonszám: 06-1-950-6754
Elektronikus levelezési cím: info@eqskill.hu
Weblap cím: www.eqskill.hu
Ügyfélszolgálat idő: Hétfő-Csütörtök 10.00 - 16.00

EQ Skill 1022 Budapest,
Bimbó út 5.
Telefon: +36 1 950 6754
Lovas tréningek - példaadó projektszemle
Tréningek - amire büszkék vagyunk
Coaching - a komplex szemlélet jegyében
Hírek
NVA 2017

 PÁLYÁZAT Az EQ-Skill Humán Tanácsadó és Vezetőfejlesztő Kft.…

Különdíjas az NVA

Az Év Pro Bono kezdeményezése díj már korábban is létezett, de…

EAHAE Konferencia 2017

HORSPECTIVES - Integrate All Your Inspiration a címe a majdnem két hetes programsorozatnak, melynek…

Kurzusok Pataky Katával

"Már egy ideje érzem, hogy szükség van arra is a kurzusokon, hogy a résztvevők…

START!

Idén második alkalommal adtunk lehetőséget 10 non-profit szervezet vezetőjének egy…

Még több hír »